Księgi handlowe
Oferujemy wszystkim firmom, zobowiązanym do prowadzenia pełnej księgowości (bez względu na ich formę prawną), kompleksową obsługę w tym zakresie. Przyjmujemy zlecenia zarówno od nowych podmiotów, dla których tworzymy zakładowy plan kont, jak i już istniejących przedsiębiorstw, gdzie kontynuujemy prowadzenie księgowości według wcześniejszych założeń. Jako doświadczony doradca podatkowy zapewniamy pełną poufność powierzonych nam danych oraz wszelkich informacji uzyskanych w toku prowadzonych czynności. Podejmujemy się również reprezentowania klienta przed odpowiednimi organami w zakresie powierzonych nam obowiązków.
W ramach prowadzenia ksiąg handlowych wykonujemy wszelkie czynności związane z:
- ewidencjonowaniem dokumentów w księgach handlowych,
- prowadzeniem ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT,
- prowadzeniem ewidencji środków trwałych,
- obliczaniem miesięcznych zaliczek z tytułu VAT oraz podatku dochodowego,
- sporządzaniem deklaracji podatkowych i dostarczanie ich do odpowiednich urzędów,
- sporządzaniem sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego,
- sporządzaniem rozliczeń rocznych,
- sporządzaniem bilansów rocznych.
